GI-mat

Vi har bestämt oss för att vi ska äta lite nyttigare ett tag, så tänkte försöka äta en del GI-kost. Jag är inte ute efter att gå ner en massa i vikt, utan bara bli piggare och känna mig friskare, så jag kommer inte vara stenhård, utan absolut unna mig lite gott på helgen! Är mest en rolig grej, och kul att testa en massa ny god mat! Ikväll blev det "hoki med bulgursallad", fast vi bytte ut Hokifilén till Pangasusfilé. Var riktigt gott, kanske lite mycket rödlök för min smak, men annars jättegott! =)

Hoki med bulgursallad


Man är inte riktigt van vid den här typen av mat, så börjar känna mig lite småsugen. Simon har bakat bröd som står i ugnen, så blir snart en kopp te och en smörgås innan det är dags för sängen! =)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dagen på praktiken var rolig, är så roligt att göra besök på egen hand, det känns verkligen att man är klar snart! Vilket såklart känns både läskigt och väldigt roligt! =) Inte långt kvar nu! =D

Imorgon blir det praktik igen, och sen på kvällen blir det att göra klart seminarieuppgiften. Hade tänkt göra den ikväll, men Simon är hemma och imorgon kväll så jobbar han, så då kan jag lika gärna göra den då! =)

Hoppas att ni haft en bra dag!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0