Fabian

Idag har jag varit på utbildning hela dagen, slutade vid 16 och då hade Simon och Fabian precis kommit hem igen. De hade varit ute hos John och hjälp honom fixa folkracebilen. Fabian tyckte det var jätteroligt!
Är så roligt att ha honom här, har saknat honom en massa. Och han verkar tycka att det är jätteroligt att vara här igen, han har nog saknat oss också! Han har kommit och kramat mig flera gånger sen jag kom hem, och krypit upp i knät och så. Gullunge!

Efter maten så gick vi ut en sväng i det fina vädret. Jag som varit inne hela dagen kände att det skulle vara skönt med lite frisk luft! Var först i en lekpark som ligger precis utanför oss, och sen gick vi en liten promenad och kom till en annan, lite större lekpark.
Nu är vi inne igen, Fabian har badat och nu ser han lite tv. Snart är det sovdags för hans del, och även för mig inte långt därefter. Har haft lite ont i halsen idag och känt mig lite halvhängig och att bli sjuk är inte ett alternativ just nu, så är väl lika bra att sova tidigt!
Imorgon åker vi mot Örebro direkt när jag slutar jobbet... då blir det middag hemma hos Mathilda och sen en öl på stan med Moa och ev. Malla. Även Claire skulle titta förbi när hon slutat jobba! Ska bli mysigt!

Lägger in några bilder från när vi var ute i lekparken! :)









Oj vad jag älskar den pojken! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0