Lataste dagen på länge

Idag har jag då varit ledig, och jag har lagt betoning på att vara ledig! Har i princip inte gjort någonting vettigt, sov till strax efter 10 och resten av dagen har spenderats i soffan. Har ínte haft kraft eller lust att ta tag i någonting, utan det var så skönt att bara vara, att inte känna att jag var tvungen att göra nånting. Vid 17-tiden tog jag mig iallafall i kragen och drog på mig lite träningskläder och stack ut på en joggingtur. Även om solen inte sken så var det rätt så skönt ute och jag är nöjd att jag tog mig ut. Har nyss ätit en god middag som bestod av fläskfile, och till det lyxade vi till det med ett glas vin, var lite kvar sen helgen. Är ju faktiskt ledig så varför inte liksom?! :)

Imorgon ska vi möta Mathilda och Fabian vid tåget vid 11, och då blir det lite lunch på Mc Donalds innan det för min del är dags att åka till jobbet. Mathilda ska sedan på em åka vidare till Stockholm för båtresa tillsammans med sina systrar och en kompis. Fabian ska vara hos oss några dagar, ska bli mysigt att ha honom här, synd bara att jag jobbar alla dagar, så hinner inte träffa honom så mycket :(

När jag var ute och sprang förrut så tänkte jag på att vi snart bott här i 3 månader, är inte klokt vad tiden gått fort! Jag trivs väldigt bra i Eskilstuna, men saknar mina fina vänner i Örebro! Måste verkligen styra upp en dejt med Claire snart, var över en månad sen vi sågs nu, och det är på tok för länge!!!
Måste även styra upp en dejt med Moa, som jag inte träffat sen examen! Finns många bra saker med flytten till Eskilstuna, men finns en del jobbiga saker också! Men är ju egentligen inte så långt, så gäller bara att planera lite!
Nu ska jag nog surfa runt lite på nätet, spela lite spel, se lite tv och sen blir det sova!

Hoppas att ni haft en härlig tisdag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0