Utbildning

Dagen har i princip bara bestått av utbildning. Först en halvdag med apparatgenomgång och lite traumautbildning :) Efter det blev det lunch i restaurangen tillsammans med Maria, Maria och Jeanette. Sen skulle jag egentligen ha jobbat fram till 16, men fanns en plats över på en labutbildning, så passade på att gå på den också. Var så mycket folk ändå på jobbet, så var lika bra att passa på, och vi fick lära oss en ny labbapparat som kan vara bra att kunna till sommaren :)

Och som avslut på en helt ok dag så tog jag mig en tur i spåret, var riktigt härligt i solen :) Nu blir det middag och film i soffan! Min älskling har varit superduktig och lagat kåldolmar, ska bli underbart gott! :)

Hörs igen imorgon!

Kram


Kommentarer
Postat av: Annemie

Hej!



Hoppas ni fått lära er syra-bas apparaten.. :)



Kram

2011-04-20 @ 19:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0