Var är solen?

Idag mår jag mycket bättre och imorgon är det äntligen dags att återvända till jobbet! Är så trött på att gå hemma och ska bli riktigt kul att jobba och träffa folk igen :)

Har idag tänkt att jag ska ta en liten promenad för att få lite frisk luft, men hade hoppats att det skulle vara lika fint väder som det varit under nästan hela veckan. Men nejdå, idag är det grått och trist, bläää! Men en promenad blir det iallafall, känner att jag är i ett väldigt stort behov av luft! :)

Så nu blir det att fixa färdigt lite papper som måste postas, så kan jag ha det som mål på min promenad :) Sen ska jag städa bland mina pysselsaker (som aldrig blev gjort igår) och sen får vi se.. Simon jobbar till 15.30.. så ska försöka få lite gjort innan han kommer hem :)

Imorgon ska pappa åka och titta på en bil åt oss utanför Örebro (han ska ändå till Örebro för att hjälpa brorsan och flytta, så det passade ju utmärkt). Håller tummarna för att det är en bra bil!!

Vad ska ni hitta på idag?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0