Iphone 4

Var ner på stan en sväng efter jobbet tillsammans med älsklingen. Han skulle köpa lite grejer till sin cykel, och jag hade inget annat för mig. Men det hela slutade med att jag köpte en ny mobil, en iphone 4. Har länge funderat fram och tillbaka på om jag ska köpa en ny mobil, och när jag ska göra det isåfall. Är inte alls nöjd med den mobilen jag har idag, och den krångar rätt så mycket. Så idag bestämde jag mig och jag är än så länge väldigt nöjd med beslutet :) Jag vet ju att det är en bra telefon eftersom Simon har en, så tror inte att jag kommer bli besviken. Blev en vit, så att vi inte behöver fundera på vems som är vems. :) Nu går jag bara och väntar på att den ska skickas hem till mig, och på att jag ska få mitt nya simkort. :)




Idag fick jag även klart mitt byte inför torsdag, så det blir en sväng till Falun :) Ska nu även jobba lördag natt istället för lördag kväll, så fick några extra timmar i Falun :) Ser mycket fram emot att få komma hem ett par dagar!

Har precis kommit in från en kvällspromenad på 5km tillsammans med älsklingen, nu blir det ett par mackor och sen är det dags för sängen. Är sjukt trött efter att ha vänt på dygnet som jag gjort senaste dagarna.. Skriver mer imorgon! 

Godnatt! 


Kommentarer
Postat av: Claire

Åååh.. en vit och fin. Nu blev jag avis. hehe

Hoppas du får det mysigt i Falun älskling. =)

Pussss

2011-08-02 @ 22:17:13
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0