Fullt fart

Idag har vi hållt igång hela dagen, och nu kan vi iallafall se slutet. Det finns fortfarande en del att packa, men inte så mycket vi kan göra nu, för Simon och Fredrik ska ju bo i lägenheten under veckan :P Men hela köket är nerpackat, de fick endast behålla 2 tallrikar, 2 glas, 2 muggar, 2 gafflar, 2 knivar, 1 kastrull och 1 stekpanna. Resten är i kartonger.

Har dock inte packat ner några av mina kläder än, men det går ju fort att bara packa ner på fredag när jag är tillbaka i Örebro. :)

Åker ju till Eskilstuna imorgon eftersom jag börjar jobba på måndag, blir där till på torsdag då jag återvänder för några sista dagar i Örebro innan flytten på lördag.

Ikväll blir ännu en lugn kväll. Ska spendera den i soffan med Simon och Jessica. Blir lite vin, chips och melodifestivalen. Fredrik skulle vara med en stund innan han ska ner till stan för att träffa nån kompis.

Nu har Fredrik och Jessica ätit, så nu är det våran tur (har ju bara 2 av allt :P).


Nästan hela våran lägenhet inpackad i klädkammaren :P

Vad gör ni ikväll?

Kram

Kommentarer
Postat av: måna



Idag har ni jobbat på bra ! Lika hårt som jag =)

Jag tänker inte heller göra nåt´ikväll..

dessutom har jag en sovmorgon (sönd)...

det passar mig utmärkt ! =)

kramar

2011-02-05 @ 19:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0