Semlor

Imorgon är det dags för semmeldagen, men då jag jobbar kväll imorgon så passade vi på att äta semlor redan idag. Simon var så ledsen förra året för att han inte fick någon semla då eftersom han var i Norge och jobbade, och där har de tydligen inga semlor :P Så i år så tyckte jag att han skulle få en semla, så jag slog på stort och bakade egna, de blev supergoda :) Råkade visserligen bränna den första plåten, men hade ju två plåtar så gjorde ju inte så mycket! De som klarade sig blev toppen :)





Nu har Simon precis åkt till jobbet, han ska gå bredvid på natten nu två nätter, så att han ska kunna hoppa in extra på natten också. Han är ju glad för att allt han får, nu gäller det ju bara att jobba så mycket som möjligt! :)

Jag ska strax ta och krypa ner i sängen med en bok, läsa en stund, och sen sova tidigt. Mår mycket bättre, men känner mig fortfarande rätt så trött, så sitter nog inte fel med många timmars sömn. Jobbar dessutom kväll imorgon, så kan sova hur länge jag vill. Känns bra! :)

Är så roligt att jobba, tror verkligen att jag kommer att trivas på akuten. Visst är det rätt rörigt, och lite upprörd stämning då och då... men är ju ändå på väg åt rätt håll, och det kan tydligen bara bli bättre, så jag är hoppfull! Synd bara att det krävs att folk säger upp sig för att det ska hända saker =/

Nej, nu ska jag spela lite spel på king.com, och sen så blir det sängen!

Vad har ni gjort idag?

Kram



Kommentarer
Postat av: Sigbjornrachel

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2011-10-06 @ 10:17:35
URL: http://sigbjornrachel.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0