Räkfrossa

Idag är min älskling hemma igen och kvällen har spenderats i soffan. När jag kom hem från jobbet passade vi på att åka till Willys för lite storhandling för vi tänkte att det borde ju inte vara så mycket folk som handlar en lördag eftermiddag, och det hade vi rätt i, vi var rätt ensamma. :) Gick ju iallafall fort att handla :)

Till middag ikväll lyxade vi till det med räkor, har varit sugen på det jättelänge, men har inte blivit av tidigare. En sak som är säker är iallafall att jag verkligen inte är sugen på att festa. 2 gånger på en vecka räcker för mig känner jag... börjar nog bli gammal, eller nåt.

Imorgon har jag sovmorgon, vilket ska bli väldigt skönt, känner mig lite sliten efter den senaste veckans äventyr. Så en natt med ordentlig sömn sitter nog inte fel. Trots att jag var supertrött igår när jag kom hem från jobbet så hade jag jättesvårt att somna, är ofta så när Simon inte är hemma.. Tror att jag har lite svårt att slappna av de nätterna, är ju van att han är hemma..

På måndag är jag ledig, och då blir det förhoppningsvis en dejt med Linda, om lilla Maja mår bättre såklart! <3

Hoppas att ni har en härlig lördagskväll! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0