Full fart

Idag har vi varit aktiva hela dagen. Dagen började dock med att jag fick väcka lillskrutten vid 8.30 då vi skulle träffa Sofia och lilla Alfred vid 9.30. Blev en lång promenad tillsammans med dem, som avslutades med en lunch på stan. Blev sittande där rätt länge och pratade, och helt plötsligt var klockan snart halv 2 och vi var tvungen att gå tillbaka då Sofia skulle hämta sin stora pojke på dagis.  
 
Jag gick då hem till Emil för fika med tjejerna. Emil var på strålande humör stora delar av träffen, han bara låg i soffan och skrattade och snackade gärnet. Mammas gosis. Efter ett par timmar började han dock bli trött och kom inte riktigt till ro bland alla andra bebisar, så då beslutade jag att det var dags att gå hemåt. Var helt säker på att han skulle slockna i vagnen, men icke. Hemma la jag honom i sängen, och efter en liten stund så sov han gott.. Han var ju supertrött =P
Nu har han varit vaken en stund igen, och han är verkligen på superhumör, gör typ inget annat än ler och "snackar". =)
 
Förresten så gick gnälligheten ganska snabbt över igår. Jag och Emil åkte iväg för en fika med Jonas, och han somnade i vagnen och sov i nästan 2 timmar och när han vaknade var han sig själv igen! =)
 
Nu ska jag ta och fixa lite med fotoramarna jag köpte i Ullared, har framkallat kort till dem, så nu är det dags att göra i ordning så att vi kan sätta upp dem =)
 
Ha en fortsatt trevlig kväll!
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0