Långpromenad och besök

Måndag igen idag då och simon har jobbat hela helgen och jobbar även idag. Lite trpkigt att jobba måndag när man jobbat helgen, men det positiva är ju att han nu har sin lediga dag kvar tills imorgon =)
 
Helgen har varit väldigt lugn, i lördags när Simon jobbade hade jag och Emil mysdag hemma, var även ute på en liten promenad. Var tvungen att besöka ett apotek för att köpa microlax då lillen har problem att sköta magen. Kvällen bjöd på mys i soffan med hela min lilla familj.
 
Igår åkte vi till Malmköping på förmiddagen för att fira farfar som fyllde år. På eftermiddagen var det återigen dags för jobb för Simon och jag och Emil tillbringade kvällen med att gå på långpromenad tillsammans med Karolina, målet blev Slagstaglass och när vi väl var hemma igen så hade det blivit en skapligt lång promenad! =) Blev en riktigt mysig kväll med undertbart väder och mycket trevligt sällskap! =)
 
Idag har vi än sålänge inte gjort så mycket, jag har pratat med BVC om Emils mage, har även hunnit damsuga lägenheten och nu hamnade jag här. Emil har somnat i babysittern, funderar på om han ska få sova vidare där, eller om jag ska försöka flytta över honom till hans säng... Är inte säkert att han sover så länge.. Hmm..
 
På eftermiddagen idag får vi besök av Emils farmor, farbror och Sofia. =)
 
Nej, ska ta och passa på att diska när han ändå sover.
 
Hoppas att ni har en riktigt härlig dag!
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0