Nattsömn och vaccination

Inatt sov Emil hela natten för första gången, riktigt stolt och utvilad mamma! =) Han åt vid 19.30, somnade vid 20 och vaknade sedan 5.40 för att äta. Mammas duktiga pojke!
 
Sen var det dags för 3-månaders besök på BVC med vägning, mätning och vaccinering. Han väger nu 7120g och är 61,3 cm lång, mamma och pappas stora pojke! <3
Han blev helt otröstlig efter sputorna och bara grät och grät. Han lugnade inte ner sig fören jag la honom till bröstet och han fick snutta lite, sen tvärdäckade han.Nu har han sovit ett par timmar, men vaknade nyss och var ledsen. Jag har inga problem med sprutorna, men är så hemskt att se min älskling ledsen. =/
 
Idag blir det en massa mys i soffan, Simon är ledig vilket är skönt när Emil är så ledsen, inge kul att vara själv då...
 
Nu ska jag mysa ner mig i soffan med mina hjärtan!
 
Ha en fin dag!
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0