Fika med tjejerna

Åh vad jag njuter av att värmen har kommit! =) Det som dock är negativt är att det är synd om Emil han gillar inte värmen nåt vidare och har varit trött o slö de senaste dagarna.. Är även väldigt svårt men vad man ska sätta på honom för kläder...
 
Idag på förmiddagen tog vi det lugnt och myste hemma alla 3, sen vid halv 12 mötte jag och Emil upp Sofie och Cornelia och tog en promenad innan vi sen gick hem till Elin för fika med de andra mammorna och deras bebisar! Var precis lika trevligt som vanligt, och vi fick för första gången träffa Elins lilla dotter Lenora! Hon är så sjukt söt, och superliten, har redan glömt att Emil varit nästan så liten, nu såg han ut som en jätte brevid henne! Trevligt var det iallafall! =)
 
Väl hemma igen så har jag och Emil myst i soffan, båda var vi helt slut, så orkade inte göra så mycket annat... Simon jobbar kväll så vi fick klara oss själva... Nu sover Emil sen en stund tillbaka, han somnade rätt tidigt idag, och jag hoppas att det beror på att han var extra trött idag pga värmen, så att han sover skapligt inatt och inte får för sig att han är pigg och utvilad kl 4 =P
 
Nu ska jag fixa lite med fotoalbumet, sen packa ihop lite kläder till mig och Emil då vi ska åka till mamma o pappa imorgon när Simon slutar jobbet. Simon och pappa ska fiska under helgen!
 
Jag hoppas att det blir fint väder imorgon också, isåfall blir det en promenad! =) Om det är någon som är sugen att haka på är det bara att säga till! =)
 
Ha en fortsatt trevlig kväll!!
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0