Lördag

Hade en del roliga planer för denna lördag, men fick ställa in en del av dem eftersom Emil är sjuk. Dock vågade sig Emils farfar och Siv hit trots detta så förmiddagen spenderades tillsammans med dem. Emil mår dessutom mycket bättre idag, han har varit feberfri hela dagen, så om det fortsätter så imorgon också så kan vi nog friskförklara honom sen. =)
 
På eftermiddagen när Leif och Siv åkt vidare till Katrineholm där de skulle på kalas och Simon åkt till jobbet så har jag och Emil lekt lite samt tagit en promenad. Kvällen har varit lite gråt och gnäll, då jag tyckte att han skulle dricka välling, men han häll inte med. Jag förstår inte varför han inte kan ta flaskan när det är välling i, men det går hur bra som helst att dricka vatten ur flaskan, knäppa unge =P <3
 
Sen han somnade har jag bara legat i soffan och tittat på tv, men ska strax ta tag i lite pyssel jag har att göra. Tänkte försöka hålla mig vaken till Simon kommer hem ikväll, kan ju vara kul att ses några minuter iallafall. =)
 
Imorgon på dagen vet jag inte riktigt vad som händer, blir säkert en promenad iallafall. Sen när Simon slutar jobbet vid 16 så ska vi hem till mormor och äta middag!
 
Leif och Siv hade med sig en tidig födelsedagsblomma till mig, då de inte visste säkert om de skulle komma nästa helg när vi ska fira mig. Jättefin var den! =)
 
 
     
 
Trevlig kväll! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0