Morgonpigg...

... Iallafall så har Emil börjat vakna vid 5.30 och vill inte inte somna om. Dock är han inte speciellt pigg utan skulle behöva sova några timmar till men kan inte komma till ro och ligger och knölar. Detta resulterar i en trött mamma.
Idag somnade han igen vid 8, eftersom han fortfarande var supertrött, men då var det för sent för mig att gå och lägga mig och sova en stund till då vi ska iväg på fika vid 10-tiden..
 
Skulle verkligen behöva ta tag i att städa lägenheten idag, det är typ saker överallt och det finns ett stort behov av att damsuga och damma. Men det får jag ta tag i på em, för nu ska jag ta och väcka min skatt så han hinner få i sig lite mat innan vi ska möta upp Elin och Lenora för att promenera hem till Fia.
 
Hoppas att ni har en fin dag!
 
KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0