Upp och ner

Idag har varit en dag med mycket tänkande... har så mycket i huvudet just nu, är så mycket som ska planeras och fixas så jag blir alldeles matt vissa stunder. Men tror att jag börjar få koll på en del saker nu, men "att göra-listan" är fortfarande ganska så lång. Under dagen har även Emil varit rätt så gnällig och trött och jag kände att mitt humör var ganska lågt. Dock ändrades det under kvällen då Linda kom på oväntat besök och jag känner mig nu mycket nöjdare och gladare.  
 
Under helgen så var vi i Nora och hälsade på Simons pappa som har sin husvagn på campingen där. Vi hyrde en stuga och hade en riktigt mysig helg, var så härligt att kunna göra nåt sånt tillsammans med Emil, riktigt mysigt var det! Simon och Leif skulle springa Nora halvmarathon, men då Leif fick problem med magen så var det bara Simon som kom i mål. Trots lite dåligt väder så är jag riktigt nöjd med helgen, blev en hel del kortspel, en massa god mat, godis och fika. =)
Lägger in bilder från helgen imorgon, har inte lagt in korten på datorn än men tänkte ta tag i det imorgon fm.
 
Imorgon kommer Sandra hit på besök, var egentligen meningen att jag och Emil skulle åka och hälsa på henne, men då vi bokade in en tripp till Uppsala nästa vecka när även Simon kunde följa med, så kände jag att jag inte orkade åka med Emil 2 ggr, så då kommer hon hit istället. =)
 
Nu ska jag fortsätta med Emils fotoalbum, och snart så kommer Simon hem.
 
Hoppas att ni har en trevlig kväll!
 
KRAM

Kommentarer
Postat av: Leif Bratt

En stolt farfar med sambo Siv tycker att när Emil pappa Simon och mamma Cecilia, var på besök hos oss i Nora där vi säsongscampar med husvagn var en helt underbar, mysig och lyckad helg. Emil är värdens charmigaste, sötaste unge som finns. Vi fick ta hand om honom helt själva under tiden när ni städade stugan och packade ihop era prylar för hemfärd till Eskilstuna. Vilken känsla av lycka det var när Emil somnade i mitt knä innan ni skulle åka. Jag fick bära honom sovande från våran husvagn ner till eran stuga där ni hade bilen. Kram på er!

2012-09-14 @ 09:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0