Bra dag

Dagen har gått fort, men det beror nog på att vi varit iväg och gjort saker nästan hela dagen. Vid 9 imorse så gick vi ner till Carro och Ludde för lite lek, Amelie och Zack var där också... Blev några timmar av lek innan vi gick hem för att äta lunch och sova middag. Jag passade på att sticka ut och springa drygt 5 km, vilket gick förvånansvärt bra och det känns väldigt skönt att vara igång igen. =)
 
Efter att Emil vaknat så gick vi ner till stan en sväng tillsammans med Amelie och Zack. Uträttade några ärenden på stan innan vi gick hem till Amelie, där pojkarna fick leka en stund och Emil fick middag innan jag och Emil gick hem =)
Idag lekte Emil mycket bättre tillsammans med Ludde och Zack, och han höll sig inte alls lika mycket kring mig, jättekul att ses.
 
När vi kom hem så blev det lite lördagsmys i soffan medan vi tittade på Bamse. Emil fick lite melon att äta och tyckte det var roligt, han gillar verkligen Bamse, blev superglad när introt började =)
 
Efter att han somnade har jag ätit middag och sen hängt i soffan framför tvn resten av kvällen. Eftersom det är lördag och jag inte äter godis så fick kvällens snacks bli grönsaksstavar med dipp, namnam. =)
 
 
 
Nu blir det sova, imorgon em blir det mammafika i Torshälla =)
 
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0