Ledig helg med familjen

Fredag förmiddag så åkte jag och Emil ner till stadsbiblioteket på förmiddagen för att leka lite. På eftermiddagen när Simon slutat jobba så åkte vi ner till Amelie och Zack för att äta middag med dem. Åt jättegod kyckling och barnen fick leka av sig lite innan vi åkte hem och det var sovdags för Emil.
 
Igår lördag så gjorde vi inte så mycket alls på dagen, sen på kvällen så var jag ute och middag och drack ett glas vi tillsammans med Jenny, supertrevligt!
 
Idag var vi en sväng till tuna park på eftermiddagen för att köpa gummistövlar till Emil. Är ju bara drygt en vecka tills han ska börja på förskolan så gäller att köpa det sista nu. =)
Sen ikväll har jag och Simon ätit lite kräftor och druckit lite vin, nu spelar han tv-spel och jag ska strax sova.
 
Fr.o.m i fredags så kör vi en nyttig månad utan godis, läsk och annat onyttigt. Måste säga att det än sålänge går bra, var inte så jobbigt nu de första dagarna, trots att det var helg. Har ätit så otroligt mycket snacks och annat onyttigt hela sommaren, så nu är det slut med det! Ska försöka ta tag i träningen bara, önskar att min fot kunde få bli bra så att jag kan springa igen =)
 
Här är Emils nya stövlar =)
 
Hoppas att ni haft en bra helg!
 
KRAM
 

Kommentarer
Postat av: Anni

Va fina stövlar! :) vad har Emil för skostorlek? Här shoppas det med massor inför dagisstart :)

Svar: Han har 21 på de skorna han har just nu, men stövlarna är i storlek 22. Vad har Devin för storlek? Svårt att fatta att det är mindre än en vecka tills de börjar nu :P
Cessan

2013-08-12 @ 21:55:27
URL: http://erikssonanni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0