Gymmet och fika på stan

Vaknade av Emil vid 5 imorse, men efter att han fått välling så somnade han snart om igen, men det gjorde inte jag. 6.15 gav jag upp och gick upp och åt frukost, skulle ju bli hämtad av Siv vid 7 för att få skjuss till Malmköping. Väl där hämtade jag farmors bil som jag ska låna i helgen, och åkte sedan tillbaka till stan igen.
 
Sen var det dags för det 3e gympasset i rad, kan ju säga att det kändes i kroppen. =) Men är stolt över mig själv! =)
På eftermiddagen blev det en promenad till stan och en fika tillsammans med Sofie och Cornelia, mycket trevligt!
 
Ikväll har jag inte gjort så mycket, ätit tacos och lagat pasta och köttfärsås till Emil, Simon har jobbat. Ska snart ta och lägga mig, för imorgon bitti så ska jag, Emil och min kusin Linnea åka upp till Mora för att åka lite skidor (iallafall Linnea). =) Är ju en bit att åka så ska försöka ta oss iväg skapligt, och eftersom jag ju varit vaken sen 5 imorse, så behöver jag nog sova skapligt ikväll =)
 
Ha en fortsatt trevlig fredagskväll! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0