Vilsta marknad

Underbart med solen som skinit idag, man blir så mycket gladare när det är fint väder, och om man ska tro väderprognosen så ska de bli fint hela veckan, inklusive midsommar. Underbart!
 
På förmiddagen idag så var vi ner på vilsta marknad en stund, då jag helt glömde bort att det var igår på förmiddagen, och sen på eftermiddagen så jobbade jag. Var kanske inte så mycket att ha i stånden, men roligt att komma ut och Emil älskade att titta på alla människor. Köpte lite fin korv, ost och munkar, samt spelade på chokladhjulet innan vi gick hem för att äta lunch och sova middag. =)
 
På eftermiddagen var jag och Emil ner till Eskilsparken en stund och lekte med Amelie och Zack, var riktigt varmt och skönt på eftermiddagen, blåste inte lika mycket som det gjorde på förmiddagen.
Efter middagen blev det lite lek och gos innan han somnade sött.
 
Efter Emil somnat så har vi hängt i soffan och tittat på bland annat solsidan. Nu spelar Simon tv-spel och jag sitter här, ska snart ta mig in till mitt pysselrum och sitta där en stund innan det är dags för sängen. Emil sover mycket bättre nu, har 3 eller 4 nätter i rad sovit till efter kl 6, två gånger till 7. Jag hoppas att det håller i sig =)
 
Hoppas att ni haft en bra helg! =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0