Tisdag

Två dagar gjorda den här veckan, och än så länge är vi friska allihopa. Jag hoppas att det håller i sig!
 
Igår kväll efter att Emil jade somnat så åkte jag till Stenby och sprang 5 km med Simone. Är så jäkla härligt att ha någon som drar med en ut när man inte har den minsta lust att träna, och sen är det så mycket trevligare att springa med sällskap.
 
Ikväll har det inte blivit mer träning än 40 rygglyft, och tyvärr blir det ingen träning imorgon kväll heller då Simon jobbar kväll, men på torsdag är tanken att det blir löpning igen =)
 
Något som är väldigt härligt med den här veckan är att jag har semester på torsdag, och inte av någon speciell anledning egentligen, utan bara för att jag vill. För att jag känner att de senaste veckorna varit lite tuffa, och att jag behöver få umgås med min fina familj, och eftersom Simon är ledig så passade det himla bra.
 
Tycker att tiden går väldigt fort just nu, hänger inte riktigt med. Är redan november, bara 1,5 månad kvar till jul, jag har jobbat 2 månader på nya jobbet... vart tog tiden vägen?
Sen att Emil blir 1,5 nu i slutet av november, är också galet. Han har blivit så stor, det händer verkligen saker hela tiden. Han försöker verkligen prata mer och mer, även om det mesta fortfarande är rätt oförståerligt  för oss vuxna ;) Och förskolan går så bra, han älskar verkligen att vara där. När jag lämnade igår morse så hade han inte varit där på 1,5 vecka, och ändå var det bara glada miner, han tyckte jag skulle gå omedelbart, helst innan jag hade klätt av honom ytterkläderna. Han ville bara leka. Är så underbart att se! Mammas stora underbara kille! <3
 
Nej, nu blir det snart sängen.. börjar vänja mig vid det här med att bara jobba dagtid, gäller att komma i säng skapligt på kvällen bara, men det ger sig ofta själv då man är rätt trött när klockan passerar 21 ;)
 
Trevlig kväll
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0