Helgen

Söndag igen då, och det har varit en lugn och skön helg. Simon har jobbat så vi har fått roa oss själva jag och Emil. 

Redan igår mådde Emil mycket bättre, så blev lunch hemma hos min mormor.  Vi åkte buss dit (överlycklig Emil) och sen gick jag hem medans Emil sov i vagnen. 
På kvällen åt jag och Simon räkor till middag, efter att Emil somnat. Lite mysigt att få äta bara han och jag nångång. :)

Idag blev det lite träning på förmiddagen och sen vid Lunch var vi iväg på husvisning. 
Eftermiddagen har jag och Emil spenderat tillsammans med Katta och tjejerna. Åkte till skjulsta där vi åt våfflor och gick en promenad i skogen! 


Sen följde jag och Emil med dem hem och åt middag och lekte lite till.väl hemma så blev det bara dusch och i säng för Emil. Själv har jag tillbringat kvällen med att ha tagit tag i några att göra saker som jag haft liggande ett tag.  Skönt att ha det gjort nu! 

Nu blir det sängen! God natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0