Alla hjärtans dag och 7 år!!

Ja, för oss är det inte bara alla hjärtans dag utan även den dag vi blev tillsammans <3

Dagen har varit supermysig!! 

Hade lite tid över innan jag kunde hämta Emil, så gick en sväng till favoritbutiken nära och kära.. :) som vanligt kom jag inte ut tomhänt, även om det blev ovanligt lite :)

När jag hämtat Emil gick vi till Sveaplan för att handla lite inför kvällen, sen tog vi bussen hem till Emils stora förtjusning. Han älskar verkligen bussen :)

Kvällen bjöd först på god mat följt av mys i soffan framför Nicke nyfiken-filmen.  


Sen när Emil somnat så blev det mys med min underbara man i soffan framför en film. 


Känns dock att det är fredag, så nu har jag krupit i säng.. Simon jobbar i helgen, så blir ingen sovmorgon för min del så då gäller det att sova tidigt på kvällarna för att orka med :)

Hoppas att ni haft en fin dag tillsammans med nära och kära! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0