Fredag

Måste säga att jag gillade den gör veckan. Först jobba en dag, sen vara ledig 2 dagar för att jobba torsdag och fredag och nu är det en 3-dagars helg :)

Planen var att gå till gymmet idag mellan jobbet och hämtningen av Emil... Men fick jobba över lite, så då skulle det ha blivit så stressigt, så hoppade över det. Sprang ju ändå 10km igår, så gjorde ju inget att vila, skulle ju bara gymmar för att fördriva tiden :) tog istället en promenad på knappa 4km. 

När Simon kom hem från jobbet så åkte jag iväg och storhandlade, inte så superkul att göra en fredagkväll kanske, men skönt att ha det gjort :)

Efter att Emil somnat så har det blivit häng i soffan. Har ätit lite färska räkor och druckit ett glas vin. Nu känns det som att jag snart är redo för sängen, är så sjukt trött och då jag lovat Simon sovmorgon imorgon så är det väl bäst att jag somnar skapligt så att jag inte är ett vrak imorgon :p

Hoppas att ni har en trevlig kväll :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0