Ensam hemma och intervallträning

Nu är jag rätt trött på att jobba, känner att jag ligger back på energi sen helgen och känner hur varje del i kroppen nu längtar efter semester! Framförallt längtar jag efter att få spendera hela dagarna med min fina familj och våra familjer och vänner. Kommer bli en semester i världsklass! Bara 2 arbetsdagar kvar! 

Är just nu ensam hemma då Simon och Emil är i tisarbaden hos Måna och Hans-Inge, tillsammans med Sandra, Magnus och Minna. Och imorgon skulle även Patrik komma dit. 
Känns lite surt att behöva vara hemma och jobba när de har det så härligt, men snart är det min tur också! :)

Kvällen har jag spenderat som många andra tisdagar, tillsammans med baby runners! Ett mycket svettigt träningspass på temat backintervaller och styrketräning mage. :)

Nu ska jag ta och hänga tvätten och sen blir det nog sovdags. Imorgon kväll ska jag hem till Katta och dricka vin, längtar!! :)



Kommentarer
Postat av: måna

Snart är det semester för dig oxå! :-) HÅLL ut till imorgon, då väntar kul! ....även om du fattas oss här, nu! <3

2014-07-22 @ 21:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0