Myshelg

Söndag idag och fyra lediga dagar är snart till ända. Har haft en riktigt härlig helg med en massa kvalitetstid! 

I torsdags förmiddag åkte jag och Emil upp till Dalarna. Gjorde ett stopp på Ikea i Västerås där vi åt lunch och snabbshoppade lite. 
Väl framme hos mamma och pappa så bytte jag om till träningskläder och stack ut på en löprunda i det härliga vädret. 13km blev det totalt, är så vackert runt där de bor! 


På kvällen satt vi ute och åt grillat och drack lite vin. Riktigt fint väder! 

På fredag förmiddag var jag och Emil in till Falun och hälsade på mamma/mormor på jobbet. Hon jobbar på en förskola så Emil tyckte det var jätteroligt. Sen när Emil sov middag så blev det en liten sväng på stan, Emil fick bland annat ett par sandaler. 
På kvällen kom Simon med tåget då han jobbat torsdag och fredag. Blev några öl och lite sällskapsspel på kvällen. 

Igår så började jag och pappa dagen med en joggingrunda, kändes att jag sprungit långt bara ett par dagar innan. :p
På eftermiddagen så tog jag och Simon husvagnen och åkte iväg för lite egentid. Bodde på en liten camping, åt god mat, drack vin och öl, njöt av en riktigt vacker kväll på en uteservering och bara njöt av att vara själva. Så skönt att ha tid att bara sitta och prata om annat än vardagsgrejer. :)








Sitter nu i bilen påväg tillbaka till mamma, pappa och våran lilla älskling. Pratade med mamma förut och Emil hade hostat hela natten, så får väl se vad det leder till. Lilla plutten! <3
Längtar efter att få krama om honom nu, men han sover nog middag när vi kommer nu. 

Hoppas att ni alla har haft en trevlig helg! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter som om ni haft en jättetrevlig helg och egentid till på köpet!
Det är ni verkligen värda!!<3
tycker
din svärmor Måna =)

2014-06-02 @ 20:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0