Parken zoo och födelsekalas

Idag har jag och Emil varit på parken zoo tillsammans med Linda, Albin, Maja och Max. Tänkte först ställa in då det verkade som att det skulle bli en regnig dag, men bestämde oss ändå för att åka, och det var ju bra för det blev riktigt härligt väder! 
Var en riktigt härlig dag med mycket lek och bus. Barnen fick styra vad vi skulle göra så blev mycket lek i lekparkerna och sen även häng i tivolit medan Emil sov då de andra hade åkband :)
Emil fick åka en karusell han också när han vaknade. 

Ikväll har vi varit på kalas hemma hos William som fyller 9 år idag. Blev en massa gott fika och trevligt häng, och mera lek och bus för Emil :)



Jag hade redan innan bestämt mig för att jag skulle springa hem, ångrade mig lite när regnet stod som spön i backen men hem sprang jag, plus en lite extrasväng, så blev 6km totalt. Mycket nöjd är jag!! När jag Kom hem så blev det lite styrketräning, bara en dag kvar på styrkeutmaningen nu.. Har dock fuskat och hoppat över 2 dagar, men känns ändå skillnad på styrkan i musklerna :)

Nu blir det sängen. Imorgon storhandling på förmiddagen :) god natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0