Riktig kvalitetshelg!

Söndag kväll, idag med ny tv-underhållning: mästarnas mästare. Älskar det programmet så kommer se fram emot söndagarna framöver :)

Har haft en kanonhelg tillsammans med en massa fina människor. Mamma kom redan strax efter 13 i fredags och tillsammans gick vi och hämtade Emil på förskolan. Emil blev så glad när han fick se mormor, han kastade sig i hennes famn! 
Vi tillbringade em/ kvällen med lek, bus och mys! Efter att Emil somnat så drack vi lite vin men det blev sängen rätt tidigt.   

Lördagsförmiddagen tillbringade vi i eskilsparken, var ju helt fantastiskt vårväder och lekparken var full med lekfulla barn! 
På eftermiddagen kom Bitte, Agnes och Gustav över för lek och middag. Även Fredrik kom med tåget för att stanna över natten. En mysig eftermiddag med full fart. På slutet lekte Emil och Agnes jättebra tillsammans och var så roligt och se glädjen i bådas ögon när de jagade varandra genom lägenheten! <3 

På kvällen när Emil sov så spelade vi kort, ingen av oss var så sugna på att se melodifestivalen. 

Idag passade jag på att sticka ut på en löparrunda på förmiddagen innan mamma och Fredrik skulle åka hem. Blev 5km, och sprang på årsbästa på flera år. 26,55min, är riktigt nöjd men kändes som att jag skulle stryka med på kuppen. På sista km visste jag knappt hur jag skulle orka flytta fötterna framåt och det svartnade nästan för ögonen. 

Efter att mamma och Fredrik åkt hem och Emil sovit middag så åkte vi hem
Till Simone och Agnes för att leka. Vi gick till stenby gård och tittade på djuren och sen lekte vi i en lekplats påvägen hem :) 

Vid 17.30 hämtade vi äntligen Simon/pappa på tågstationen!! 3 dagar har han varit borta, är underbart att nu ha honom hemma igen! <3

Tack för den här underbara helgen fylld av kvalitetstid alla inblandade! Särskilt tack till mamma/mormor och Fredrik/morbror för att ni tillbringat helgen med oss! Både jag och Emil är jätteglada! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0