Valborg och en ny träningskompis

Är några dagar sen jag skrev, och sen sist har det varit Valborg. Den firade vi i Örebro tillsammans med en massa fina människor. Hade egentligen inte planerat något, utan började i måndags kolla runt om det var nån som var ledig. Och härligt nog så var både Måna och Hans-inge, Patrik och Linnea, och Sandra och Minna lediga, plus vi, så då sammanstrålade vi allihopa i Örebro :) vädret var ju inte det bästa, så vi var inte ute så länge, men fortsatte sedan hänga hemma hos Patrik. Supertrevlig kväll och Emil var vaken till efter 22, han var på härligt humör. :) påvägen hem såg vi fyrverkerier, men det var ingen höjdare. Han tyckte nog att det var häftigt med färgerna på himlen, men tyckte det var läskigt när det smällde... 


1:a maj så gick jag och Emil upp redan 5.45, trots att han somnat så sent, men han var hyffsat pigg ändå :) 
Hängde kvar i Örebro under dagen innan vi på eftermiddagen åkte hemåt :)

I fredagskväll så kom mamma till Eskilstuna då vi skulle gå ut och äta tillsammans med Bitte. Började med att ta ett glas vin hemma hos mig innan vi åkte ner till stan och åt middag på pitchers :)

Igår var jag och mamma ner på stan en sväng på förmiddagen för lite shopping. På em kom mormor över på fika och middag :) 
På eftermiddagen blev det även en premiärjoggingtur med min nya gps-klocka! Intervallträning stod på schemat och oj vad smidigt det var med en sån klocka! Nu ser jag fram emot fler intervallpass :) och vanliga joggingpass också såklart! Väldigt smidigt när man kan se vilket tempo man ligger på hela tiden, lättare att justera farten då :)

Igår kväll när Emil somnat så plockade jag och mamma fram scrapbookingsakerna och pysslade :) 

Hoppas att ni har en härlig helg! :)


















Kommentarer
Postat av: måna

Åhhhhh....så härligt det var att ni alla kunde komma så vi kunde "hänga" tillsammans ! Jag Älskar de där stunderna vi får!!! =)

2014-05-04 @ 19:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0