Barnledig helg

I fredags efter jobbet så åkte vi upp till mamma och pappa. Kvällen bjöd på god middag, bastu och trevligt sällskap. Var bastupremiär för Emil och han gillade det :)

Igår morse efter frukost så åkte jag och Simon hem och Emil stannade hos mormor och morfar över natten. Jag och Simon skulle lite i efterskott fira våran bröllopsdag. På vägen hem så stannande vi till vid tuna park då jag behövde ett par höstkanten, hittade ett par som jag gillar jättemycket!! Snygga och sköna!!


På eftermiddagen blev det träning och soffhäng. Middag åt vi på stan och resten  av kvällen  spenderades hemma i soffan. Hade tänkt gå på bio men fanns inget vi ville se, så valde att se film hemma i soffan istället. 


Min supergoda mat :)

Idag tog vi en lång sovmorgon, och sen städade  vi lite innan Emil kom hem. 
På eftermiddagen/kvällen så har jag jobbat på ava, var andra inskolningspasset och jag tycker att det är superroligt! :)

Nu är det dags att sova och ladda inför nya veckan :)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0