Helgen

Söndag igen då, och kan summera helgen med en mycket positiv känsla. 

Började fredagen med att spontant köpa en ny mobil, en Samsung s4 mini. Hade dock tänkt köpa en ganska länge, och bestämt vilken jag ville ha, men hade tänkt vänta ett par månader till, men blev sugen och slog till. Är än så länge väldigt nöjd, även om jag känner mig lite vilsen än, är ju stor skillnad mot iphone. 

Igår jobbade Simon kväll så passade på att träna på förmiddagen. På eftermiddagen så åkte jag och Emil till skjulsta för att grilla våfflor till mellis tillsammans med Katta och hennes familj. Super mysigt! 
Efter att vi varit där några timmar 
så följde jag och Emil med dem hem då vi blev bjudna på middag. Fast först tog jag och Katta en promenad medan Macke passade barnen. Var en väldigt trött Emil när vi kom hem. 

Imorse slog han på stort och sov till kvart i 8. :)
Har inte gjort så mycket idag, rensade lite i hans rum på förmiddagen, plockade undan lite leksaker som han inte leker med länge. 
På eftermiddagen skulle vi gått till lekparken, men då regnet öste ner så ändrade vi planerna och bakade Muffins istället som vi överraskade Simon med när han kom hem från jobbet :)

Sitter nu i soffan och ser tv, snart dags att sova.

Hoppas att ni haft en härlig helg! :)
Trackback
RSS 2.0