Sjukstuga

För första gången på jag vet inte hur länge har jag den här veckan varit hemma och varit sjuk. Har ju blivit en del VAB under året, men själv har jag hållt mig frisk. Men nu var det tydligen dags, har varit dunderförkyld och helt sänkt, så har varit hemma onsdag och torsdag. Idag mår jag lite bättre, så imorgon blir det jobb, är ju bara en halvdag eftersom det är fredag. :)

Planen var ju att jag skulle springa tjejmilen i Stockholm på lördag, men får se hur det blir med det. Får se hur snabbt förkylningen ger sig!

Och sen håller vi tummarna att vi alla får vara friska på söndag så att vi kan åka till Örebro och hälsa på lilla Dhalia! 

Nu ska jag läsa lite och sen blir det sovdags! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0