29:e juli

Länge sedan sist, över ett halvår, och en del har hänt den här tiden.

I slutet av april så flyttade vi äntligen in i vårt hus där vi nu bott några månader och känner oss mer och mer hemma för varje dag. Trivs jättebra, finns bara så mycket man skulle vilja göra 😀

Jag är även gravid med Emils syskon som är beräknat om 30 dagar. På fredag går jag på efterlängtad semester och sen är det mammaledighet som gäller, känner att jag är i stort behov av lite ledighet nu

Just nu är Simon och Emil i Örebro, de är lediga sedan några veckor tillbaka och passar på att hitta på lite saker själva medan jag fortfarande jobbar, vilket ger mig möjlighet att vila. 

Får se om jag kommer fortsätta skriva, beror på om jag känner nåt behov av det. Ta hand om er sålänge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0