DanFöreDanFöreDoppareDan =)

Bara 2 dagar kvar tills julafton, sitter här och lyssnar på lite julmusik och laddar för att slåss med folk på stan i jakten på de sista julklapparna... =) Tror iallfall att jag har ganska bra koll på vad jag ska köpa, det känns skönt...
Pratade nyss med Simons pappa om julafton, blir lite less på att folk inte kan anpassa sig, men men.. jag har ju bara jobbat natt, så sova behöver jag väl inte göra. Men orkar inte ställa till tjafs heller, är väl bara att anpassa sig, det är ju faktiskt jul.
Nej, nu ska jag göra mig klar för att ta bussen ner till stan med Simon, han ska köpa en termometer till skinkan, och sen ska han åka och hämta en gran hos Niklas. Så det blir både hemgjord skinka och riktigt gran, vad sägs om den? ;)
Ha det bäst och stressa inte ihjäl er nu innan jul, för det ska jag försöka undvika, även om det kan vara svårt ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0