Dumma dator!

Är rätt så irriterad på min dator, den har kraschat... vill inte starta, sammarbetar inte för fem öre.. Men ska lämna den till Hans-Inge på måndag och hoppas på att han kan laga den =) Om  inte annat rädda mina bilder iaf, men helst laga hela datorn såklart. =) Känns inte som nån höjdare om jag måste köpa en ny dator helt plötsligt så här.. Men jag håller tummarna för att Hans- Inge ska fixa det, han är ju trots allt rätt bra på sånt där =)

Nåt positivt är iallafall att Fredrik och Max har varit här och hälsat på, de kom i torsdags, och åkte idag på fm.. De skulle egentligen stannat tills imorgon, men det hade dykt upp nåt viktigt som skulle göras idag :P
Hade iallafall en väldigt trevlig kväll igår, som började med grillning och förfest hemma hos oss. Det var jag, Simon, Fredrik, Max, Millan, Markus, och Jocke.. Sen åkte vi ner till stan.. klantig som vanligt så kom jag på när vi skulle gå på bussen att jag hade körkortet kvar hemma.. så fick ta cykeln ner till stan... Väl där nere så mötte vi Linda, och sen gick vi till Tao, ett nyöppnat ställe som verkade rätt trevligt om vi inte typ varit ensamma där =P Sen när dom stängde halv 1, så gick Millan och Markus hem, och vi andra gick vidare för att gå in nån annanstans.. Vilket var lättare sagt än gjort, för problemet var ju att det var 20 och 21 överallt, och Fredrik och Max är bara 18 =P.
Så när vi försökt några ställen så bestämde vi oss för att gå till donken och käka, och sen åka hem till oss och ha efterfest istället. =)
Efterfesten bestog av singstar och lite mer alkohol, sen var det sovdags. Jocke hade redan däckat sittande i soffan. Snälla som vi är så la vi ner honom och stoppade om honom med en filt =)

Idag har det varit en rätt seg dag... bara tagit det lugnt, tittat på film o så.. har även skrivit lite på sem. uppgiften som ska in imorgon. 

Om en stund så ska vi ner till Universitet för lite korvgrillning med Claire, Johan och Malla.. =) Blir mysigt, är ju så himla fint väder..sånt väder man blir glad av! =)

Nej, nu ska jag försöka skriva lite mer på uppg. Även om det är aptråkigt! Förstår inte riktigt vad det är dom vill att jag ska skriva.. Men men.. får väl försöka knåpa ihop dom 600 ord dom vill ha =P

Ha en fortsatt trevlig lördag! 
Kramkram  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0