Första grillningen! =)

Hej hopp!
Var tog det fina vädret vägen?? Efter en helg med sommarväder så blir man lätt lite bortskämd, och jag kände mig besviken när jag tittade ut genom fönstret imorse och såg att det var mulet och grått... Nu börjar det dock se lite ljusare ut, men nu ska jag ju snart till praktiken, så hade ju uppskattat om det hade varit fint väder på fm när jag skulle träna.. =)

Igår grillade vi för första gången, och åh vad gott det var.. Det är nåt speciellt med att grilla, då känner man att sommaren är på ingång. Annars har jag inte gjort så mycket i helgen. Jobbade ju natten till igår, så det blev att sova halva dan igår, och sen tog vi en cykletur jag o Simon i det fina vädret.. =) Blev 2.5 mil.. En trevlig tur, och jag älskar verkligen min cykel! =)

Nej, nu blir det lite mat, korvgryta, och sen blir det praktik! =)



Härligt med vår, då man kan stå ute i t-shirt o grilla när klockan är halv 6 typ.. =)

Ha en bra dag!
kramkram

Kommentarer
Postat av: Lina

men nu kan du väl sluta skryta någon gång :p fan vad härligt det såg ut där simon står i t-shirt och grillen bredvid! :)

2009-04-13 @ 23:05:29
Postat av: måna

......ja, men han rätt cool....ungefär lika kallt som ute..:p

...men visst är d på G!

2009-04-18 @ 00:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0