Myskväll!

Hej hej!
Nu är det helg igen, veckorna går så himla fort, hoppas att alla haft en bra vecka! Min har varit bra, mycket bra faktiskt! Har haft praktik tisdag-fredag, vilket är kanonkul. Har redan gått 2 veckor, kommer bara hinna blinka så är praktiken på avd. 93 slut.. =/ Får ta vara på dom veckorna som är kvar. =)

Ikväll har jag och Simon haft dejt =) Först middag på Pacos, och sen bio. Filmen, "Män som hatar kvinnor" var bra, även om den inte riktigt motsvarade mina förväntningar... Men kanske är svårt när böckerna är så superbra, är svårt att bräcka det! Men filmen var ändå bra, bra gjord, och det var väldigt spännande på sina ställen, även om man visste hur det skulle sluta! =) En mycket sevärd film!

Imorgon så ska jag gå upp rätt skapligt, tänkte jag skulle hinna träna innan mamma o pappa kommer. Och sen måste jag handla också, och plocka undan lite.. så blir ingen vidare sovmorgon =P Får hoppas att dom inte kommer alltför tidigt, men dom skulle skicka ett sms när dom åker, så att jag vet på ett ungefär. Borde egentligen sätta mig och plugga lite LM-beräkning imorgon också, men det får vi väl se om det blir nån tid över till det.. Annars får jag ta tag i det när dom har åkt på söndag... Känner att jag inte får skjuta på det där längre nu, är inte svårt egentligen, man måste bara plugga ordentligt! =) och inte i sista stund. =P

Nej, nu ska jag ta en smörgås, och sen gå o sova.. Får se om jag kan få med mig min älskling till sängen, tvivlar dock på det, då han köpt FIFA till x-boxet idag, så han lär väl sitta och spela halva natten.. hehe..

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0