Back to work! =)

Åh, underbart var det med en sovmorgon, har faktiskt ganska nyligen tagit mig upp ur sängen, även om jag mer eller mindre varit vaken sen strax före 10, men ändå skönt att bara kunna ligga kvar och slappa. =)
Dock ringde Tarja vid 10 och frågade om jag ville jobba inatt och imorgon natt, och det kunde jag ju såklart! =) På villkor att hon tog bort min 7-14 tur imorgon, för visst vill jag jobba mycket, men 21.15-14 kanske är att ta i! =P Så Simon fick ta över min tur imorgon, så då blev ju allt toppen. För han behöver ju få jobba också! och de verkar ha bestämt sig för att hans grupp ska få jobba aschlet av sig. Dom går typ 2 kort varje dag, och de får inte ta in några vikarier, för det har chefen bestämt. Blir säkert mycket billigare när typ hela personalgruppen sjukskriver sig istället, tycker inte att det verkar så smart..

Ska snart ge mig ut och träna lite, sen plocka och fixa lite hemma... mest bara ta det lugnt. =)

Nu är det bara 2 veckor tills skolan börjar, det ska bli roligt att komma tillbaka igen, framförallt då vi bara har en vecka i skolan och sen PRAKTIK! Längtar verkligen! Ser också fram emot Nollningen, ska bli superskoj! Ska bli så roligt att ha brorsan som nolla =)
På söndag flyttar han hit på riktigt, det blir skoj. =) Pappa skjussar hit oss på söndag, så ska vi handla mat och så åt han =) Jag åker ju hem på fredag, för mamma fyller år, plus att jag inte varit hemma på hela sommaren, inte sen studenten. Och då får jag ju skjuss hem också, och det passar min ekonomi! Har ungefär 100kr kvar, och det är ju ca 1.5 vecka kvar tills lön, så gäller att leva snålt! hehe.. tur att vi har mycket mat hemma, så vi slipper svälta iallafall. Vi har ju också en särskild matkassa och dom pengarna är inte riktigt slut. =)

Nej, nu ska jag rycka upp mig lite. Klä på mig, vänta på att det ska sluta regna och sticka ut och springa 1kms intervaller. Det är nog det jobbigaste som finns i träningsväg! 

Ha en bra dag!
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0