Kräftskivan 09

Söndagkväll igen då, har varit ledig hela helgen, så himla skönt, och ännu bättre, jag är ledig imorgon också! Helgen har varit toppen, i fredags blevd et surströmming med Hans Inge och Måna, även om Måna satt bakom knuten för hon påstod att det luktade illa vid vårat bord, jag förstår inte vad hon menar! ;) Det var himmelskt gott iallafall! =D
Vi var även över till MIllan en sväng, där var Markus och Linda, dom grillade. Så vi satt där och hängde ett tag, spelade lite kort,  och snackade skit. Gick sen hem och spelade ett frågespel med Måna och HI, det var trevligt, även om jag var lite för trött för att orka engagera mig till 100%, hade ju faktiskt jobbat natten innan, och bara sovit till 12 på dan...

På lördagen tog vi en välförtjänt sovmorgon, klev inte upp fören vid halv 12, åt lite frukost och satt och slöade lite. Åkte sen med HI till grannbyn och köpte en gräsklippare, var en väldigt rolig affär, för dom hade verkligen allt, från prynadssaker, byggsaker, trädgårdsgrejer, husdjurssaker till mat. och mycket mycket mer. =) Simon passade på att träna medan vi var borta.
Sen var det dags att åka till hallsberg och hämta Anna, och sen var det dags för FEST! Satte upp tältet, bytte om, och sen var det bara att börja dricka, var ända sättet att hålla sig varm, för lagom när kräftskivan skulle börja så började det regna, och så höll det på många timmar framåt.. ända nackdelen! Men var förövrigt väldigt trevligt!

Imorse när vi vaknade i tältet var det bastu, och tillsammans med bakfylla så kändes inte livet allt för gott. Men efter ett par alvedon och lite coca cola och ballerina kex så mådde jag lite bättre. Frukost blev det också i stugan hos Måna och HI, hängde där ett tag innan vi åkte med Fia in till stan. Lämnade av våra saker hemma, och blev sen skjussade in till stan där vi åt pizza med Pierre. Gott gott! =)
Väl hemma igen somnade jag en timme typ, och sen masade jag mig ut för en springtur, och nu är det snart dags för sängen!

Får se vad morgondagen har att bjuda på! =)

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0