Bra dag!

Ja, har varit en bra dag idag. Dagen började med att jag vid 9 tog cykeln till Claire där vi pluggade i ca 3 timmar, hade dock en hyperhund som tyckte att vi var otroligt tråkiga som bara pluggade när hon ville leka. =P

Vid 12 åkte Claire ner till kontoret, och jag blev upphämtad av Måna, vi skulle åka iväg nånstans där jag skulle få välja min födelsedagspresent, men jag hade ingen aning om vart vi skulle :P 
Målet var Kumla och där ligger det en scrapbooking butik! =D Fick välja en massa saker därinne, rena julafton! =)

Så nu har jag varit duktig och pluggat ett par timmar på kvällen också, så nu tänker jag unna mig att pyssla lite också, måste ju göra julkorten, är ju inte så länge kvar nu innan de ska skickas. Tiden går ju så himla fort nu, redan första december idag =P

Ha en fortsatt trevlig kväll!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0