Bra start!

Tog en välförtjänt sovmorgon till 10.. kände mig för en gångs skull riktigt utvilad. Åt en god frukost medan jag pratade lite med pappa, har bestämt mig för att åka hem nästa helg, känenr att jag vill åka hem iallafall några dagar under julen. Och under själva julhelgen så jobbar jag.

Sen efter frukost stack jag ut och spranf 40 minuter, rätt sega ben efter styrketräningen igår... Och nu sitter jag här, satte precis på ugnen för att fortsätta göra pepparkakor, har halva degen kvar typ.. Simon borde komma hem snart, han har rast mellan 13 och 15.30.. sen jobbar han till 21..

Sen ikväll ska Molly sova här då hennes mamma ska gå på bio och se luftslottet som sprängdes! Sen imorgon blir det nog julshopping med Claire och hennes mamma! =)


Nej, nu är det pepparkaksbak och julmusik som gäller. Sen på em ska jag sätta upp julgardiner och pynta lite.. Mysigt med jul ju... =)

Ha en toppen dag, det tänker jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0