Frusen bil!

Dags att vakna, men känns inte det minsta roligt, är helt sjukt trött. Känns som att jag skulle behöva sova minst 2-3 timmar till. Men det skulle vara dumt det med, eftersom jag måste kunna sova inatt. För nu är det faktiskt slutjobbat för några nätter. Som det ser ut nu så jobbar jag inte fören på nyårsafton, men det hinner väl ändra sig.

Imorgon tänkte jag och Simon åka till Marieberg och shoppa lite, Simon ska köpa sig en jacka (min julklapp till honom), och jag tänkte kika på lite kläder =) Blir nog en liten sväng till Ikea också =) Är så skönt när man har bil, allt blir så mycket enklare då, det behlvs inte lika mycket planering som när man ska åka buss, plus att det går mycket fortare.

Imorse när jag skulle åka hem så var bilen helt genomfrusen, det var till och med is på insidan, tog typ 15 minuter innan jag såg nåt genom vindrutorna och kunde styra kosan hemåt. Men sen var det ju minus 15 också. =/ Fick höra av en brukare att det stått på SMHI att det ska bli MINUS 28 på onsdag. :S det är väl i kallaste laget tycker jag då =P

Nej, nu ska jag äta lite frukost, sen sticka ut och träna lite, och sen ska jag skriva på PMet.

Ha en trevlig söndag!

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0