Julshopping

Ja, dags för en ny dag.. jag har bara varit upp en halvtimme, medans Simon och molly har varit vaken en och en halv timme. Tur att jag har en så snäll pojkvän som låter mig sova, hoppas det håller i sig tills vi får egna barn =)

Idag är det julshopping som står på schemat. Blir både stan och Marieberg, blir nog mysigt! =) Sen ikväll blir det utgång, var rätt länge sen jag var ute nån annanstans än på kåren, så kan nog bli trevligt! =)

Tror att jag ska börja med att äta lite frukost, klä på mig, och sen ska jag gå och lämna tillbaka goungen Molly... är mysigt att ha henne här, hon har blivit så stor. vilket också betyder att hon klarar av att göra mycket, vilket kan vara både bra och dåligt! ;) Hon har iallafall sovit bra även denna gång, är imponerad! =)

Jag vill ha snö, jag vill ha riktig julkänsla som gör att man verkligen känner att det nu är mindre än 2 veckor kvar till jul, men när det regnar stora delar av dygnet så känns det lite hoppläst... dock så haglade det faktiskt när jag var ute och sprang igår. Ett steg på rätt väg iallfall. =) Men dom säger att det ska bli kallare nu i helgen och veckan, så det låter ju lovande iallafall, men vill ha snö också! =)

Nu står det frukost på schemat, och jag skulle gissa att jag får sällskap av Mollymus, hon har redan ätit frukost, men hon får väl äta en gång till! =)

Ha en trevlig lördag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0