Lite bättre idag, men fortfarande snorig

Ja, känner mig lite bättre idag, men helt pigg vore det ju synd att säga att jag är =P Tror jag hoppar föreläsningen idag med, känner att jag har tillräckligt med saker att göra hemma.. och vill hellre gå på dom föreläsningarna som är imorgon. Så är en del som jag behöver göra idag, för att slippa stressa imorgon.

Att göra lista

* Duscha
* Posta julkorten
* Skriva PM med Claire
* Slå in julklapparna och göra etiketter till dom
* Packa 
* Städa och plocka undan lite
* Göra havrekex

Ja, jag tror det var allt. =) Tror jag ska börja med att hoppa in i duschen, sen hoppas på att Claire ska vakna snart så att vi kan börja med PMet. =)


Ha en bra dag!

Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0