PM

Sitter och skriver på diskussionen på vårat PM, tycker att det är svårt att veta hur man ska formulera sig. Har många bra tankar, men har så himla svårt att få ner dem på pappret. Så har skrivit en massa lösa stycken, och sen hoppas jag på att Claire ska förstå vad jag har tänkt, och sen fixa till det så att även andra förstår vad jag menar =P
Jag är så skoltrött, vill ha jullov, men förhoppningsvis så blir vi klara ikväll så får jag vara lite ledig i veckan, det vore rätt skönt. Som det ser ut nu så jobbar jag inte ens, men om jag får jobba lite så gör det ingenting, bara jag slipper tänka på skolan. =P

Imorgon blir det shopping i Marieberg =D blir nog även en liten sväng på IKEA, var ett tag sen vi var där nu. =) Hade tänkt åka tidigt och vara där när de öppnar, men sen kom Simon på att han har körlektion 11.30, så blir att åka efter det! =)

Nej, ska väl ta och ägna mig åt skrivandet igen.. borde ta och värma lite mat snart också.. har knappt ätit något idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0