Uppesittarkväll

Nyss hemkommen från mysig uppesittarkväll hos Måna och Hans-Inge. Bjöds på god mat och trevligt sällskap. =)
Även Simon bror Patrik var där, det var trevligt. Har inte träffat honom så många gånger, trots att jag och Simon har varit tillsammans 3 år snart. =P och ändå bor han i Örebro. =P

Under dagen har jag varit barnvakt åt Leo och Molly, det var jättemysigt! Vi gjorde marsipangodis (jag och leo) och åkte pulka/lekte i snön! =)

Nu blir det snart sängen, så jag orkar med de följande 3 jobbnätterna.. Men först så blir det julmiddag hemma hos oss, första gången jag fixar all julmat. Tycker att det är mysigt, älskar julen, framförallt att pyssla inför julen! <3

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0