Vilken natt

Ja, var värsta natten på väldigt länge, tror inte att jag har jobbat nån sån natt förut. Åkte ut vid 22, kom in 03.30 första gången, var inne en halv timme typ, åkte sen ut på larm, och var sen inne en halv timme till, sen var det dags för morgonjobben. =/
Sen när vi slutade så fick jag inte sova på en gång heller, för Claire och Johan skulle åka med tåget till Stockholm vid 9, så hade lovat att skjussa dem. En stor fördel är att jag nu har bil ända fram till 5 januari typ =) känns toppen! =)

Somnade sen vid halv 10 typ, och sov ända fram till 17.30.. Var nog lite trött.. så nu har jag tittat lite på film med Simon, nu ska jag strax hoppa in i duschen och sen är det dags för middag. Eller ja, rester från igår, men det känns underbart att slippa tänka på maten, utan bara kunna värma.

Sen är det dags att åka till jobbet igen, hoppas på en lugnare natt inatt. =)

Hoppas att alla som ska ut och festa idag i sann juldagsanda får riktigt roligt! Själv ska jag fortsätta tjäna en massa pengar! =)


God fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0