En spontan kväll! =)

Ja, vad ska man säga.. kvällen igår slutade inte riktigt som planerat. När jag kom ner till Ica Tybble och skulle möta upp Claire och Moa hade planerna för en Cola- chips kväll byts ut mot en Vin-chips kväll.. Inte mig emot =P Vi började med att åka ut till Moas hus i skogen och packade ihop hennes saker..
Efter att vi var klara och vi hade stuvat in alla lådor och påsar i hennes nya lägenhet, som för övrigt är jättefin =), så åkte jag och Claire och hämtade vin hemma hos mig.  Det är bra att ha ett riktigt alkoholförråd hemma, för såna här spontankvällar! =) Men nu är det inte så mkt vin kvar... dags att Simon gör en ny resa till Tyskland snart =)
Väl tillbaka i Moas lägenhet, så packade Moa upp och jag och Claire satt i soffan och pimplade vin.. inte konstigt att vi blev fullast =P
Framåt halv 3 tittade även Malla förbi.. hon hade varit på kåren!
Vid fyra följde jag Claire hem och mötte upp Simon som spenderat kvällen hemma hos Millan. Sen tog vi en taxi från unibersitet, för vi insåg att det var på tok för kallt att gå hem!

Tack för en toppenkväll tjejer! Jag älskar er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0