Jobb...

Ja, imorn var det måndag igen då... Idag har jag varit lite nyttigare än igår, gjort lite mer vettigt! =) Var ute och sprang en sväng på fm, perfekt väder att springa i, kallt men sol och klarblå himmel. =) Jag älskar det! 
Sen åkte vi till Simons mamma och Hans-Inge och åt lunch, Hans-Inge fyllde år. Till efterrätt fick vi tårta, mums! Sen bar det iväg till jobbet, som alla vet min favoritsysselsättning på söndagkvällar.. ;) och alla på jobbet vet typ att jag alltid vill jobba då, så då brukar jag få det! =) Har varit en lugn kväll på jobbet, fick jobba med Stina, så det var trevligt! =)

Imorgon är det dags för KTC igen, wiiiie! "Sond" på fm och "injektioner" på em. På lektionen med injektionerna så ska vi få sticka varandra, det blir spännande =) Visserligen bara precis under huden, men ändå, vi får ju ändå sticka på riktigt! =) 
Jag längtar verkligen till praktiken, då vi ska få göra allt det här vi tränar nu. Men samtidigt känns det jätteläskigt, för då ska vi sticka på riktiga människor, tänk om man gör jättefel.. =/ Även om vi får öva innan på låtsasarmar, så kommer det ju vara nåt helt annat när man ska ta venprov för första gången på en riktig människa... Snacka om sympaticus påslag! Får hoppas att jag får en bra handledare, som gör att man känner sig lugn och trygg.. =)

Nej, nu ska jag hjälpa min älskling med matten lite, sen sova.. börjar 9 imorgon!

Ha det så bra! 
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0