Lång dag

Puh... var i skolan vid 10, satt och gjorde seminarieuppgiften med Claire fram till halv 4... och vi hade varit klara om inte internet krånglade typ hela tiden... Grrr! Men det vi gjorde blev bra iallafall! =)
Sen åkte jag ner till stan där jag mötte Simon, sen gick vi och kollade på snowboardjacka åt mig, behövde verkligen ha en... Den jag har är jätteful, plus att den inte alls passar till mina bruna byxor... så nu hittade jag en klarblå, som jag köpte. 800 kronor, men skitsnygg var den! =) så helt klart värt det... sen hade jag fått 600 av mamma o pappa i julklapp som jag skulle köpa en jacka för, så behövde ju bara pröja två hundra själv! Sånt gillar jag! =)

Sen åkte vi hem till Patrik (Simons klasskompis) och flickvän Therese, och deras son Emaunuel, 10 månader. Han är helt otroligt söt, och grymt charmig! =) Spelade spel och åt mat.. En jättetrevlig kväll.. Får ta och bjuda hit dom nån dag, så dom får se hur vi bor! =)

Nej, borde ta och sova.. har en hel del att göra imorgon.. Först skola mellan 10.30-15.00.. sen träna och skriva på hemtentan... och sen sa jag till Matilda att jag skulle titta förbi en sväng... jag skulle vilja att dygnet hade dubbelt så många timmar! =)

Natti natti <3

Kommentarer
Postat av: Lilly

Hörru C

Börjar det bli dax för små snart eller? ;) Det handlar ofta om barn i dina inlägg...och du har ju så bra hand med dem! :) Du kommer att bli en toppenmamma när den dagen kommer...

Hoppas allt är bra!

2009-02-26 @ 15:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0